Puisi lara

ALLAH!!!

Yang bercelaru,

Dalam hatiku biarkan ia pecah

Seribu, datang tenang bawa pergi seribu

Celaru!

Allah!!!!

Aku seru nama-Mu bertalu

Bertalu kuseru nama-Mu dalam hatiku

Bergema, bawa pergi segala celaru

Datanglah tenang, hilangkan sendu

Celaru!!!

Allah!!!!

Aku seru nama-Mu

Bertalu!!!

Aku seru sepenuh rindu

Bertalu-talu, aku rindu

Dekat pada-Mu!!!

Allah!!!

Jangan jauhi aku jangan

Tinggalkan aku jangan

Aku seru nama-Mu bertalu

Penuh rindu jangan jauhi aku

meski selaut dosaku, jangan

Jangan tinggalkan aku! Jangan padamkan

Cahaya pedoman-Mu

Jangan padamkan jangan

Aku ingin tenang dengan-Mu

Tanpa CELARU!!!!

Allah!!!!

Allah!!!!

Allah….aku seru-Mu

Sehingga nafasku menyusut

Hilang sakitku!

Oleh: Zaharah Muhammad

http://bintimuhammad.wordpress.com/
berdoa

Leave a Reply

